Az újabb francialecke

 2008.05.05. 21:15
Mikor megvettem, sejtettem hogy a renaulthoz nem elég egy sima francia szótár, mert saját nyelven beszél. Hát ma megint tanultam egyet s mást. Az elektronikai kihívássokkal küszködő ablakemelőket, és központi zárat próbáltam javítani. 7 munkaótra, gondos multimeter használat, némi rajzolgatás, számolgatás, forrasztás és már meg is volt. Persze eleve az ajtókárpitot megbontani nem volt semmi. Nagyapám bányából lenyúlt 30 éves drótjai jó szolgálatot tettek ma. A munkavégzés "gány" mivoltát persze nem csak ez mutatja, hanem hogy három kapcsoló egyidejű működtetése kell a vezetőoldali ablak mozgatásához, és hogy ezek a kapcsolók régi olvasólámpákból lettek kiszuperálva. Tény továbbá, hogy ha valaki csak a piros gombot nyomja meg, akkor valószínűleg kiég az egész autó, mert rövidzárlatot, és a vezetékek átforrósodását okozza. Szóval, ha valaki ellopná a kocsimat, előre figyelmeztetem: A PIROS GOMBOT NE! Továbbá a váltót is egyedül én tudom kezelni (mégy apám sem, aki harckocsizó volt), szóval nem lenyúlni. Sok melóm van benne, mégis roncs. Ja most mondhtaják a warburg/skoda/lada tulajdonos jóbarátaim, kollégáim, hogy örüljek hogy működik az elektromos ablakemelő, meg hogy van egyáltalán. A turbo feltöltőről meg a távirányítós központizárról nem is beszélve.. Ja. Franciahonban ez volt a színvonal 20 éve. Légkondi nincs.

A bejegyzés trackback címe:

https://toutsurmoi.blog.hu/api/trackback/id/tr49455625

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Encsi 2008.05.07. 22:19:19

hmm..akk többet nem égünk a határon mikor megyünk Eszékre?:D
süti beállítások módosítása