Ismeretlen szerző műve

 2008.04.20. 02:54

Előre szólok, hogy akit elhagytak/szerelmi bánata van az csak saját felelősségre olvassa el, suicid hajlamokat felerősítő mellékhatásai miatt! Keri olyannyira megindítónak vélte, hogy sosem olvasta, és bevallom most, a postoláskor én magam sem. Egyszer olvastam csak, nem kívánom ezt az érzést mégegyszer átélni. De ha már Kerit emlegetem, szólnom kell a réges régen beígért MCL interjúról, ami ma ELKÉSZÜLT. Amint megengedi, és a végleges alcímmel is ellátta művét, publikálom. Újabb jó hír: mire megjelenik DVD-n meg mindenki letöltötte illegálisan, talán a Horoton kritikát is olvashatjuk, mert holnap újfent megnézi, hogy friss legyen az élmény (kommentben is vállalta ezt nyilvánosan :D ).

 

Akkor most jöhet egy kis "öngyi depi", amit ha Dettyke nem olvas el, akkor mérges leszek:

(tudom, ki nem szarja le h mérges vok, vagy mi bajom)

 

Te elfeledhetsz ,de én emlékszem még rád.
 Töltöm még miattad ébren az éjszakát.
 Eszembe jut még huncut barna szemed, mely még
 most is folyton előttem lebeg.
 Eszembe jut hangod,melyet még azóta is hallok ,
 melytől befogott füllel sem
 szabadulhatok.
 Eszembe jut mosolyod mely most is feldereng.
 Elnézem még most is s szívem megremeg.
 Eszembe jut kezed mely oly édes , simogató.
 Eszembe jut ajkad , mely még most is hívogató.
 Eszembe jut a köszöntés , melytől új életre keltem én.
 Eszembe jut a búcsúzás , s űr lesz a szívem helyén.
 Még most is bánom , hogy akkor megtaláltalak.
 Bánom hogy a szerelem rám talált veled , és most
 mégsem foghatom meg két csodás kezed.
 Mégsem láthatom arcod a napfényben.
 Mégsem veled nézem a csillagokat az égen.
 Fáj hogy vége , fáj hogy nem is volt.
 Fáj hogy ennyire fáj nekem a múlt.
 Fájó emlék nekem minden egyes
 szavad.
 S a szó még most is a torkomon akad.
 Fáj hogy van szerelem , fáj hogy éreztem már.
 Nekem nem lenne baj , csak a szívemnek kár.
 Fáj hogy nem voltál, és nem
 is leszel lehet. Nem fáj már a szívem csak…….      
                              Nagyon Szerettelek!

 

 

Ha valaki ismeri a szerzőt, kérem kommenteljen, vagy keressen meg!




A bejegyzés trackback címe:

https://toutsurmoi.blog.hu/api/trackback/id/tr50433556

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Keri 2008.04.20. 11:49:03

Most végigolvastam....

Keri 2008.04.20. 12:54:05

Hát gondolatébresztő volt így kora reggel, de volt már rosszabb ébredésem is...
süti beállítások módosítása