A beszólás öröklődik

 2008.04.24. 19:42
Tisztelt Ügyfélszolgálat!
 
Ezúton érdeklődnék a cégüknél 2007. szeptemberében megrendelt ADSL kapcsolatom, és az ezt biztosító telefonos fővonal bekötésének várható időpontja felől. 2007. 09. 25.-én kelt levelükben azt írták, hogy a "kiépíthetőség vizsgálata folyamatban van", de amennyiben akadálya van, arról tájékoztatnak. Nos én azóta őrizgetem a felhasználói adataimat, de talán még az érvényes szerződés egyik példányát is. Persze fél éve sem hagytam annyiban a dolgot, telefonos ügyfélszolgálatukon érdeklődtem, hogy mikor lesz esélyünk a jól megszokott szélessávú elérésre. Munkatársuk megnyugtatott, hogy "minden bizonnyal" 2008. első negyedévében. Mivel nem csak én költöztem vidékre a közeli Pécsről, a szomszédokkal is gyakori téma ez, akik szintén nélkülözni kényszerülnek a szélessávot, mivel sem kábelnet, sem más ADSL szolgáltató nem áll szóba a környékbeliekkel, a t-com vonalak állítólagos elégtelensége miatt. Nos azt kell hogy gondoljam a naptárra pillantva, hogy az idei első negyedéves fejlesztés is kútba esett. Kérem tehát a Tisztelt Ügyintézőt, hogy amennyiben bármilyen érdemi információval bír a témában - akár a konkrét időpontot, a fejlesztés elmaradásának okát, vagy egyltalán a T-Com tulajdonában levő vonalak, csomópontok (nem értek hozzá, nem az én szakmám) további ADSL kapcsolatok kiszolgálására való felkészítését illetően - tájékoztasson. Persze a "fogalmunk sincs" is egy teljesen elfogadható válasz számomra. Megértettem, és elfogadtam, hogy egy helyi monopóliumot élvező vállalattal készülök kommunikálni. Tehát ütőkártyám, érvem, jogi követelésem nincs, csupán egy nem egészen 700 lelkes település (mint Pécs elővárosa) nevében, és mint szerződött előfizetőjük kérem önöket a mielőbbi utánájárás/hathatós intézkedés foganatosítására (vagy legalább az információs társadalom peremére szorult lakosság tájékoztatására). Úgy hiszem saját hibánk következményével szembesülünk, mikoris munkánkban, tanulásunkban, kikapcsolódásunkban vagyunk akadályoztatva 12 km-re az ország legnagyobb egyetemi városától, mert NINCS internet, legfeljebb modemes/GPRS mobilnet)
 
Válaszukat, és esetleges utánajárásukat köszönve:
 
Gál Krisztián
üf. azonosító:censored

A bejegyzés trackback címe:

https://toutsurmoi.blog.hu/api/trackback/id/tr42440790

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása