2008. március 30.

 2008.03.31. 00:28

Üdv hölgyek! (meg az a pár szegény férfitársam aki még engem olvas) Sikerrel túléltem az éjszakát a francia panzióban, hála az égnek kevéssel öt után a házikanak feltűnt hogy nem vagyok otthon, és beengedtek. Nem volt olyan borzaslmas mint vártam, sajnos nem kellett az egész éjszakát a garázs előtt kibekkelnem. Egy kép mindenképp ide kívánkozik az elmúlt éjszakával kapcsolatban. Mohácson lőttem, vmikor hajnalban: 

 

 

Biztos naon érdekes tárlat, tessék megnézni :)

Ma végre ELKÉSZÜLT az ojjektum! Apámmal 12 órás műszakban hordtuk két napig a követ, ásóztunk, lapátoltunk és betont kevertünk, gumikalapáccsal (lengyelül młotek gumowy, rá van írva) ütöttük felváltva a 4x4 méteres nem tökéletesen sík felületbe a 10x20-as térköveket, de vége. Nagyi holnap sepregetheti róla a homokot. Na kérem pont annyi történt velem egész nap, mint ami itt a képen látszik. Droidoltam, és mivel nagyon tetszik amit alkottunk, én is felvettem a Kelemen keresztnevet. Becsületemre legyen mondva, hogy egy harmad akkora kalapáccsal dolgoztam mint faterom, mondván, hogy a nagy a tiszti kalapács, a kicsi meg a tiszthelyettesi. Ezt Pisti találta ki, aki kölcsön adta a nagyobbikat. Apám alezredesi rangjával visszaélve egy koccintással ütötte helyére a köveket, míg nekem minden milliméterért keményen meg kellett küzdenem XD. Asszem a kutyát innentől tizedesnek szólítom és magázom, csak hogy legyen egy már nem is létezően alacsony rangú családtag is a kertben. No akkor most kicsit letérünk a lifeblog vonalról, és megnézzük mi lenne, ha ez az egész egy magazin lenne. Na nem kell megijedni, csak egy sztárvendég írását szeretném bejelenteni. Keri Bredsó, a PTE elismert újságírója (Fészek) írja meg nekünk Hortonról a beígért kritikát, várhatólag a napokban. Pozitívnak ígérkezik, mert együtt láttuk a filmet, és annyira röhögött a kolléganő, hogy alig tudott felkelni a film végén a székből. Ha már Kerit említettem, elárulom előljáróban hogy fog még itt publikálni, például a Pécsi Tavasz című rendezvénysorozat fellépőivel, a színfalak mögött készített interjúit.

 

 

 

Ms K. Bredsó, PTE-KTK

A PT-re természetesen mindenkit szeretettel várunk, a következők fényében:

Belépők (a 3-napos csak elővételben):

Közgázosoknak és jogászoknak 300Ft/nap és 600Ft/3napra

Más PTE-s diáknak 500Ft/nap és 1200FT/3nap

Külsősőknek 1000Ft/nap és 2000Ft/3nap

Hegyivetélkedőre a jelentkezés díja: 350Ft

Stand-up comedy-re a belépő: 500Ft

Borkóstolóra a belépő:

elővételben 500Ft a helyszínen a készlet elejéig 700Ft!

Főzőversenyen a részvétel ingyenes.

jelentkezni lehet, a Szolgi Centerben a program kezdete előtti nap délig

Ha valakit érdekel a programleírás, e-mailezzen nekem, mert nem lehet rendesen betördelni ide a táblázatot. :S

A bejegyzés trackback címe:

https://toutsurmoi.blog.hu/api/trackback/id/tr85403978

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Encsi 2008.03.31. 02:03:43

Látod nyugodtan elkocsikázhattuk volna még azt a 3 órát...XD
süti beállítások módosítása