Dolgos nap

 2008.04.01. 22:59

Mára fele annyit sem terveztem, mint amennyit végülis tettem. Úgy indult, hogy reggel Pistiék leadták a munkát, igen korán, és mint később észrevettem igen hiányosan. Később, (7:45) Megjelentek Zsoltiék, a legújabb droid brigád, akik a tető alatt lambériáznak, precízen, szépen, és villámgyorsan. Centi pontos munkát végeznek. A tegnapi megérzésem sem csalt, nagyapámmal követ szállítottunk, meg sódert. Csodás homokvárat építettünk járda helyett. Anyu kitalálta, hogy füvet nyír, ki is készítette a derekát amit decemberben műtöttek (gerinc sérv). Már csak úgy fexik a kanapén mint egy darab fa, és 4 percig próbált felkelni, mire sikerült neki. Persze akkor én mentem a fűnyíró után, meg még nagyi is, de mire 1500 nm-t lenyírtunk mind rendesen megfáradtunk. Persze bennem már volt pár óra hajlongva ácsorgás, mert kipucoltam minden rohadt szőnyeget, ágyat, kanapét és fotelt a házban egy DéLonghi AquaFiltro kárpittisztíóval. 12 liter vizet használtam el, 4x kellett cserélni.. Ha tudtam vna h ilyen koszos a franciaágyam, messziről elkerülöm. Most már tiszta asszem. Amennyi koszt kiszippanttottam belőle, csak tiszta lehet :) Végezetül, hogy ne unatkozzak nagyon még a Pisti által kihagyott réseket vakoltam a lépcső oldalán, meg a terasz falán. Csak egy kis cement meg pár perc kérdése lett vna egy szakembernek. Nekem viszont kínos pillanatokat okozott, és most Istvánunk anyukája csuklott sokat. Gumikesztyűben szerencsétlenkedtem vagy egy órát, és olyan szar munkát végeztem mint még soha. Na majd még javítok rajta, így is csak a fele van meg. Ha hnap nem kelnék korán még betennék ide pár képet, hogy érthető legyen mit is csinálnak a tetővel, és látható legyen milyen szép is az, meg az egyre hízó muterom fűnyírós magánszámát is megmutatnám, de sajna ez csak hnap fér bele. Rem belefér. A hétvégém meg sűrű lesz. A többi is. 7 óra múlva kelek, szal zárom a bejegyzést. Folyt köv, csak mingyá bealszok.


Megérkezett a kiegészítés. Jobbra: ilyen volt, balra: ilyen lett. A szép új deszka dobozolás.

 

 


Ez pedig a végre elkészült lépcső, ami olyan friss, hogy még meleg. Meg ott van apám kanadai népviselete is, a favágó ing. Lengyelországban 2004.-ben még nyilvánosan viseltem :S

A bejegyzés trackback címe:

https://toutsurmoi.blog.hu/api/trackback/id/tr47407352

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Keri 2008.04.01. 23:08:13

Jelentem a cikk még nincs teljesen kész,de már majdnem elkezdtem! :D Sajnos van 3 határidős munkám, de amint megvagyok velük jön a Hortonos véleményem! Bár lehet h megkéne nézni újra h friss legyen az élmény!! :D :P

Encsi 2008.04.01. 23:54:29

Úúúúútálom amikor korán kelsz és lefekeszel mi előtt én...iylenkor unatkozom... :(

Keri 2008.04.01. 23:58:45

a "meg kéne nézni" természetesen 3 szó! ^^
süti beállítások módosítása