Cossante a lehányt küszöbről

 2008.04.04. 23:16

    Mikor a küszöböt lehánytad, és a nedves
    szivaccsal feltöröltem. Emlékszel arra, kedves?
    Arra a pillanatra.
 
    Mikor lehánytad a küszöböt, és a sárga
    szivaccsal feltöröltem, emlékszel arra, drága?
    Arra a pillanatra.
 
    Lehánytad, feltöröltem. Emlékszel arra, kedves?
    Semmit se tartva bent, úgy tűnt, magadhoz engedsz.
    Arra a pillanatra.
 
    Szivaccsal feltöröltem, emlékszel arra, drága?
    Magadhoz engedtél a bensődet kitárva.
    Arra a pillanatra.
 
    Féltél, megárt a bimbózó romantikának,
    ha otthonodban a küszöbre hányni látlak
    abban a pillanatban.
 
    Féltél, a láng lelankad hamvadó üszökre,
    ha látlak otthonodban hányni a küszöbre,
    abban a pillanatban.
 
    Kit otthonodban a küszöbre hányni látlak,
    ahogy te, úgy kitisztult bennem a vágy irántad.
    Abban a pillanatban.
 
    Kit látlak otthonodban hányni a küszöbre,
    bennem a szerelem is így tisztult ki szebbre.
    Arra a pillanatra.

Varró Dániel
Ezt csak a PEN-re készülvén gondoltam megosztani a nyilvánossággal, ahol erősen elő fogok fordulni. Ma nem egy meghívást kaptam, így hát több fronton is várjuk a nagyon alter és kevésbé alter előadókat, éjjel-nappal.

A bejegyzés trackback címe:

https://toutsurmoi.blog.hu/api/trackback/id/tr41411833

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása