Pécsi Egyetemi Napok

 2008.04.07. 15:58

http://www.pen2006.hu/?event=5&m=2

Ez nem a 2006-os, ha rákattansz meglátod hogy idei program. Erről ennyit, no comment, szép hetet mindenkinek.

"Mára a Pécsi Tudományegyetem hallgatói létszámát tekintve a legnagyobbá vált az országban"

Az idézet első sorban Dettykének szól, akit a "szépemlékű" időkben azzal fárasztottam folyton, hogy PTE rulez. Nicsak, tényleg. :D Egyébként Detty írt nekem 6 DVD-t is tegnap, úh örök hála. Végre megnézhetem egyben a House MD mindhártom évadát. Bizony, kalóz ő is. Ma sokat lógtam ncoreon, és csak lopom az adatot, és ég az arcom, h leírom mintha büszke lennék rá. Pedig nem... Töltöm a Kabalapasit, moziban naon jó volt, meg a Hitman filmet, és nagyinak az S.O.S. Szerelmet. Menjek én a Franceba!

A bejegyzés trackback címe:

https://toutsurmoi.blog.hu/api/trackback/id/tr98415314

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Encsi 2008.04.07. 19:28:46

Ez a sors látod, azért kellett találkoznod ezzel a hülye pinával, hogy sok pénzért gyors írot rakj a gépébe, amin most nked tud dvdt írni, amit szintén te fizettél...
"The universe may not always play fair, but at least it's got a hell of a sense of humor." Mint barátod és nővéred őszintén mondhatom hogy agyat az őrültnek aki elhagyott!! ;)

Detty 2008.04.08. 17:49:11

Te kis DRÁGA HÜLYE PINA!
A gépben benne van 50000Ftom, és tudom h sokkal többet költött rá, de nem én kértem!
A DVDt meg keresztapámtól kapta ajándékba, szóval nem kell beszólni Miss Jajnekemakegszarabbavilágon HP!

Gergő 2008.04.08. 19:50:10

Emberek!Ti normálisak vagytok??Ilyet irogattok egymásnak egy BARÁTUNK blogján?Talán kijár neki annyi tisztelet, hogy az efajta véleményeiteket személyesen vagy legalábbis privát módon közlitek vele.Nem ország-világ szeme láttára.

Svéd 2008.04.08. 21:26:21

Köszönöm hogy a védelmemre keltél drága Öcsém, de hadd érezzék jól magukat, az új hazirenddel próbálom rendezni a helyzetet, és én még élvezem :) Tényleg köszönöm, kedves tőled !

Encsi 2008.04.08. 21:33:59

A megszólítást ("Te kis DRÁGA HÜLYE PINA!" - a szerk.) tisztelettel elfogadom, hiszen nőből vagyok, sőt meg is köszönöm, nehogy újabb közbotrányt keltsek! De legmélyebb sajnálatomra a "Miss Jajnekemakegszarabbavilágon HP!" címzést nem hagyhatom szó nélkül. Már csak azért sem, mert nem tom mi az a "makeg", bár van tippem....Viszont, amit biztos forrásból tudok az az, hogy nem nekem a legrosszabb (a szar csúnya szó), mert hát ugye Afrikában éheznek, Dél-Amerikában virágzik a (gyermek)prostitúció, a Korán nem veszi figyelembe a nők jogait, minden évben lakásokat, életket követ az árvíz, ill. vannak olyanok, akiknek azzal kell együtt élniük, hogy mit követtek el egy embertársuk ellen. Szóval, nézeteim szerint jócskán akad, akinek rosszabb az élete mint az enyém, és ezúton szeretném megköszönni, hogy erre felhívtad a figyelmemet! :) Ezennel visszautasítom a jelzőt, de a Miss és a HP stimmel! ;)
süti beállítások módosítása