Az alábbiakban egy levélváltást mutatnék be ami édesapám, mint felháborodott vevő, és a Ceres Sütő Zrt közt zajlott le a napokban. Csak az vitt rá, hogy a mai napon hajnalok hajnalán ébresztett a csomagos postás. (Mivel naon rendesek voltak velünk, nem a Tékozló Homárnak küldtem ezt el azonnal, csak szűkebb pártiám lehet tanúja e mesés parasztvakításnak)
Sajnálattal értesültem a vajas toasttal kapcsolatos
problémáról.
A termék gyártójának képviseletében keresem Önt. A termékek
gyártása Ceres ZRt telephelyein ellenőrzött, az EU és a magyar
törvényi előírásoknak megfelelő körülmények között folyik.
Folyamatosan törekszünk az egyenletes és megfelelő termékminőség
biztosítására, a vevői igények mind tökéletesebb kielégítésére.
Sajnos azonban nálunk is előfordulhatnak hibák, ezért kivizsgálunk
minden vevői panaszt.
Az Ön esetében a kivizsgálás eredményei az alábbiak:
1. A gyártási tétel vizsgálata során a termék és annak csomagolása
megfelelő volt (a termékekről készült mai képek csatolva).
2. A gyártási tételből származó ellenminta (tárolási minta) minősége
megfelelő (azaz nem penészes).
3. A rendszeres tárolási kísérlet (minden gyártott tételből
rendelkezünk két ellenmintával) nem jelez problémát a vajas toasttal
kapcsolatban.
A hiba oka tehát egyenlőre nem tisztázható pontosan. A termék az Ön
levele és a fénykép szerint a kenyér erőteljesen penészes, ennek
lehetséges okai:
1. szakadt csomagolás
2. a szállítási és/vagy a bolti tárolási körülmények nem voltak
megfelelőek.
Jogal feltételezhető, hogy Ön a terméket ép csomagolással
vásárolta, ezért a hiba valószínű oka a szállításban és/vagy a
bolti tárolási körülményekben rejlik. Megpróbáljuk tisztázni a pontos
okot, ennek érdekében kérem, hogy adja meg, melyik üzletben vásárolta a
terméket.
Elnézését kérjük az Önt ért kellemetlenség miatt.
Tekintettel arra, hogy Önt kár érte, mely a Ceres ZRt által
előállított termékkel kapcsolatos, méltányossági alapon
kártalanítjuk Önt: postai úton eljuttatunk Önhöz egy csomagot (az
Ön által megadott címre), melyből megismerheti a cég más terékeit is.
Amennyiben bármilyen problémája támad a Ceres által gyártott
termékekkel, kérem, hogy jelezze azt közvetlenül felém is. Köszönjük,
hogy jelezte felénk a problémát!
Bízom benne, hogy válaszomat megfelelőnek taláta, s továbbra is
a Ceres ZRt által gyártott termékek fogyasztója marad.
Tisztelettel:
Nagy Attila
minőségügyi vezető
Ceres ZRt.
30/