Meglepetés by GM

 2008.04.29. 00:10

Ma Levente barátom telefonált rám meglepetten lelkendezve Ausztriából, hogy a helyi autókereskedésben talált egy Opel Agilát. Ezen a ponton még nem értettem kristálytisztán, hogy miért kéne nekem csodálkoznom, (épp a szép buzizöld Splash-sel haladtam fel a naposdombon) de azt ígérte, hogy olyan képeket küld róla, hogy magam sem fogom elhinni amit látok. Este meg is kaptam a képeket, és valóban. Az új Splash-el sem sikerült megszabadulnunk az Agila örökségétől. Nézzétek csak:

 

Azóta peresze utánajártam a dolognak, és kiderítettem, hogy 2008. szeptemberétől (egyelőre ismeretlen áron) Hungary államban is forgalomba kerül az Opel verzió. Megnyugtat viszont a tény, hogy ezúttal nem csak a Suzuki által fejlesztett karosszéria és a Swift padlólemez kerül felhasználásra, hanem ugyan azok a suzuki (és fiat) motorok kerülnek beépítésre minden Agilába amiket a Splash modellkínálatában láthatunk. Szóval ez az igazi Splash, pár lecserélt műanyag elemmel. Ha véletlenül dárgább is lesz, előre szólok személyesen fogok mindenkit pofánröhögni akit új agilában látok. Suzuki kaszni, suzuki motor, opel logóval, (szvsz csúnyább kivitelben) várhatólag felárral. Megérdemeltük.

A bejegyzés trackback címe:

https://toutsurmoi.blog.hu/api/trackback/id/tr6446321

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Encsi, az autószakértő 2008.04.29. 14:14:28

De ennek szebb a színe!! :D

Gergő 2008.04.29. 16:37:09

A Suzuki meg az Opel szerintem akár össze is olvadhatna.Úgyis minden negyedik vagy ötötdik évben az egyik összedolgozik (értsd:másol) a másikkal.
süti beállítások módosítása