Cseppet borús szerdai napon, miután néhány autós "kolléga" jól kiidegelt beállítottam az előző azonos tárgyú posztomban leírt ügyemmel a régi egyetemi karomra (PTE-FEEK). Itt szépen mosolyogtam a kb 18 éves kis hölgyre aki a központi pulban ült, és bemondásra kaptam a matricát. Bár kicsit nehezen fogta fel amit valóban érthetetlenül adtam elő, és három kolléganője segített a TO.-ról, de mikor azt mondtam, hogy a FEEK az anyaintézmény mondták a kislánynak, hogy adjon matricát. Ő meg felírta kézzel írott listájára, adott matricát, méghozzá a régi diákomba, amiben 2006-os volt a legutóbbi érvényesítés. Itt már senkkit nem érdekelt, h rossz a cím, hogy nem is a FEEK-en vok aktív, és az sem hogy több diákigazolványom van. Érdekes különbség a BTK-n tapasztalt merev jogkövető magatartás, a sorszámrendszer (tönkrement az automata) és a legalább 50 fős sor után. Mindenkinek ajánlom, hogy a többiek által lenézett, rossz elhelyezkedési esélyeket adó kis egyetemekre járjon, mert a nagy és híres karok elvesztek a bürokrácia és a pénz alatti mélységben.

A bejegyzés trackback címe:

https://toutsurmoi.blog.hu/api/trackback/id/tr96410551

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása