Hiánypótlás, mert már régen

 2008.04.07. 15:55

Nos. Fát vágtam, füvesítettem, megnéztem hiányos baráti körben a Streetdance-t, magánéleti konfliktusokat kezeltem, és kb ennyi, mióta nem voltam. A favágás hulladékfára vonatkoizk, és apámmal ketten játszottunk el vele egy fél napot, migyá jön egy kép amin meglátszik h mennyi raklapot meg egyéb rossz állapotú deszkát, gerendát, etc. vágtunk fel. 1840 W-os villany láncfűrész rulez. ProWork reklám, mert kibírta.

A füvesítés a teljes telek kopár részeit ölelte fel, és minden rasta legnagyobb sajnálatára nem cannabis sativa, hanem sport fűmag keverék vetését jelentette. El voltunk, de utána jutalmam is elnyertem, összeraktam a három méteres napernyőt az ojjektumon. Kellemeset pihentünk alatta a családdal, plusz a kutyával. Megint bebizonyosodott, hogy Drazsé igazi lövésálló vadászkutya, mert mikor a levegőbe lőttem megállt, riadtan nézett, majd elszaladt. Másfél órán át sokkban van egy-egy piszolylövéstől. Asszem a lőgyakorlataimat a Walther CP99-es légpisztolyomra kéne korlátoznom. Elő is kerestem a lőlapjaimat. Most Pécsen vagyok, jó gyors a net, van 3G, meg HSDPA. Mobilnet, ha még nem mondtam vna, Vodás, meg néha T-mobileos, ha a web'n'walk-os mobilommal kapcsolódok. Ja, a telóm egy Nokia 6120 classic (mer még nem írtam), mint Kásás Tamásnak. Na nem miatta, nekem előbb volt. :) A gyors kapcsolatot kihasználva rendeltem kontaktlencsét is, méghozzá az RFK számlájára, mert támogatják a szemüveghez jutást. Az eddigi gyakorlat szerint a kontaktlencséket is, így a 3 pár Baush&Lomb Purevision lencse, meg a 380 ml Sauflon all in one light ápoló folyadék 680 Ft-omba fog kerülni szállítással együtt. Na ne tessék irigykedni, csak gondoljatok bele, mi lenne ha rövidlátó rendőrök teljesítenének szolgálatot, és máris érthető a támogatás. Mellesleg kezdek megint átmenni geekbe, tegnap este Assassin's creedet toltam rendíthetetlenül, régi gamer énem kivetüléseként. Tervezem tesztelni a Frontlines: Fuel of war-t is, és ha igény van rá elemehtünk informatikai irányba pár teszt leközlésével. Meg is ijedtem magamtól, de megnyugtatott, hogy felkeltették az érdeklődésem az Intersport akciói. Keri késik a Horton cikkel, még mindig tartja hozzá magát hogy újra meg szeretné nézni a filmet, én pedig a Streetdanceről inkáb nem nyilatkozom. A másik beígért cikk, a Magna cum Laude interjú viszont rendíthetetlenül közeleg, már hallottam egy részletet a rendhagyó körülmények közt felvett beszélgetésből, de ez Keri tollából érdekesebb lesz, nem akarom elvenni a kenyerét.

addig is egy nagy sikerű magyar filmből egy nagy sikerű magyar zenekar nagy sikerű dalának linkje: https://www.youtube.com/watch?v=w2lXuM4mzzw&feature=related

és az eredeti klipp: https://www.youtube.com/watch?v=5yUIMVd-_BQ&feature=related

Na ők nyilatkoztak a kolléganőnek, tessék nagyon várni a cikket, mert ennél nagyobbat mostanában nem láttok tőlünk.

A bejegyzés trackback címe:

https://toutsurmoi.blog.hu/api/trackback/id/tr30415308

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: streaming movie 2018.02.11. 06:00:25

Peugeot Radiator - cuisucatbookw on blog.hu

Trackback: nonton film korea 2018.02.10. 11:23:07

Szolgálati közlemény No.1 - KatPol Blog

Trackback: nonton film online 2018.02.10. 11:16:33

Az Air Baltic Cseries 300-as gépe - A Müncheni repülőtér világa

Trackback: stream movies 2018.02.09. 06:39:31

A2dp acura 2004 tl - Valium 5 roche comp. 5 mg

Trackback: nonton film sub indo 2018.02.08. 18:24:11

Cyborg vagyok, amúgy minden oké (Park Chan-wook, 2006) - namhanman, a Korea-fan

Trackback: streaming cinema 21 2018.02.08. 14:42:27

can you shoot ridalin - E1000 amber light

Trackback: streaming bioskop 2018.02.08. 11:52:45

Világhírességeket szállító Privat Jet pilótalány - Hölgypilóták

Trackback: streaming drama korea 2018.02.08. 00:12:45

Tiger Tyson And Castro - argloberak on blog.hu

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása